5 BŪDAI, KAIP ĮGYTI MOTYVACIJOS IŠLIKTI AKTYVIEMS ŠIĄ VASARĄ

Kai mus užklumpa šilti orai ir sulaukiame tinkamo vasaros dvelksmo, mūsų motyvacija gali staiga pradingti valgyti ką nors sveikesnio ar turėti aktyvesnią dieną. Tačiau vasara gali būti prasmingesnė jei bandysite išlikti aktyviais! Tad, turime keletą gerų patarimų, kaip įgyti motyvacijos išlikti aktyviems, kad ir kokia saulėta diena be būtų:

 

1. Pirmenybę teikite judėjimui

Nepamirškite per dieną dažnai vaikščioti trumpai, nes daugiau judant ir mažiau sėdint gali sustiprinti imuninę sistemą, palengvinti sąnarių skausmą ir sumažinti potraukį daug cukraus turinčio maistui! 

Kai temperatūra yra aukštesnė, tai tinkamas laikas išeiti į lauką ir mėgautis mankštos gamtoje privalumais – tai savaime gali padėti pagerinti jūsų nuotaiką. Galite pradėti nuo mažo, stebėdami savo dabartinius ėjimo įpročius ir siekdami pridėti 1000 papildomų žingsnių, kad pagerintumėte savo ištvermę. Taip pat apsvarstykite galimybę per dieną atlikti keletą trumpų pasivaikščiojimų, siekdami šešių atskirų „mini pasivaikščiojimų“, kurių kiekvienas turėtų būti bent 300–500 žingsnių.

 

2. Turėkite savo namų treniruočių rutiną

Mankštinimasis namuose gali suteikti daugiau lankstumo ir patogumo įtraukiant treniruotę į kasdienę rutiną, tuo pačiu suteikiant daugiau privačios patirties. Kad padėtumėte maksimaliai išnaudoti savo treniruotes namuose, apsvarstykite galimybę investuoti į atsparumo juostas ir porą reguliuojamo svorio hantelių. Abu yra universalūs ir gali būti nebrangūs variantai, kurie gali padėti pagerinti jūsų jėgą.

 

3. Šokite pagal mėgstamas dainas

Ėjimas nėra vienintelis aerobinis pratimas, galintis padėti pasiekti kasdienius žingsnius. Šokiai sujungia aerobikos ir svorių nešiojimo pratimų privalumus, kurie gali pagerinti širdies sveikatą, stiprinti raumenis ir sumažinti stresą.

 

4. Pasivažinėkite dviračiu

Važiavimas dviračiu yra veikiantis pratimas įvairaus amžiaus žmonėms. Tai gali būti smagus būdas išlikti aktyviems ir net praleisti smagiai laiką su visa šeima. Važiavimas dviračiu gali padėti ugdyti raumenis, padidinti jėgą, ištvermę ir lankstumą – tai gali būti nuotykių kupinas būdas sustiprėti.

 

5. Išbandyti ką nors naujo

Pripažinkime, Lietuvoje atėjus vasarai, turite kuo greičiau išnaudoti visas galimybes. Taigi, kol mes jums sakome, kaip išlaikyti motyvaciją ir išlikti aktyviems, turite kuo geriau išnaudoti saulę ir gerą orą. Visi žinome, kad tai truks neilgai!Tačiau vienas iš būdų užtikrinti, kad esate aktyvus, kai šviečia saulė, yra išbandyti ką nors neįprasto:

  • Prisijunkite prie stovyklos, kuri vyksta lauke
  • Pradėkite tylią diskoteką sode
  • Griebkite savo draugus ir atlikite treniruotę arba greitą HIIT susitikimą parke
  • Išbandykite vandens sportą! Kaip gi apie irklentes?

 

Vadovaudamiesi šiais patarimais galite įsibėgėti vasarą ir rasti motyvacijos išlikti aktyviems, kartu skatindami sveikus įpročius, kurie ilgainiui gali tapti reikšmingais jūsų gyvenimui.