ISTORIJA APIE LOVE STORIES PREKINĮ ŽENKLĄ

Kartą Amsterdamo universalinėje parduotuvėje interjero dizainerė klaidžiojo apatinio trikotažo skyriuje. Ieškodama įvairių apatinių ji suprato, kad jos pasirinkti stiliai yra arba sportiniai, arba romantiniai patiniai.


Tai paskatino Marloes Hoedeman žengti intuityviai šuolį ir sukurti apatinio trikotažo prekės ženklą, kuris būtų universalus, stilingas, seksuolus ir labai patogus. 

     

 

"Love Stories" yra moterų apatinio trikotažo prekės ženklas, skirtas moterims. Neribojami taisyklių ir lūkesčių, jie laisvai derina netradicines medžiagas į tobulai nesuderinamą spalvų,raštų ir siluetų ekstravaganciją. "Love Stories", kuri visada teikia pirmenybę patogumui, yra labai mėgstama dėl savo ikoniškų bralečių, kurios sukūrtos lyg tai būtų atostogos jūsų krūtims!

Dauguma apatinio trikotažo yra pagaminti iš perdirbtų verpalų ir siunčiami biologiškai skaidžiose pakuotėse.

 

 

Misija skleisti meilę visame pasaulyje, „Love Stories“ turi keletą pavyzdinių vietų, įskaitant „Love Stories“ butikus Londone, Paryžiuje, Amsterdame, Berlyne ir Madride. Tad, taip ir yra rašoma meilės istorija aplink pasaulį skleidžiant seksualumą, patogumą ir stilų, kuris kiekvienai moteriai yra svarbus!