This store requires javascript to be enabled for some features to work correctly.

USE CODE: SALE15 AND GET EXTRA -15% OFF OF ALL SALE'S ITEMS

NAUJEMETINIAI TISKLAI, KAIP JŲ PASIEKTI?

NAUJEMETINIAI TISKLAI, KAIP JŲ PASIEKTI?

Naujųjų metų pradžia dažnai mus įkvepia keltis naujus tikslus. Tačiau dažnai atsitinka taip, kad metų eigoje pametame savo išsikeltus tikslus ir dažnai jaučiame nusivylimą savimi. Kad vėl taip nenutiktų ir šiemet, turime tris patarimus, kurie gali padėti laikytis užsibrėžto tikslo.

1. Tikslas turi būti realus ir išmatuojamas

Jei užsibrėšite labai abstraktų tikslą, kurį bus sunku pamatuoti, greičiausiai net nepradėję jo siekti, pasimesite ir išsigąsite. Labai svarbu didelį tikslą išskaidyti mažesniais tikslais, kuriuos pavyktų įgyvendinti ir kurie nekeltų baimės. Pavyzdžiui, jei norite pradėti mankštintis, užuot sakę, kad ketinate treniruotis po 1 val., kiekvieną dieną - pradėkite nuo 20 min., 3-2 kartus per savaitę. Net 10 minučių treniruotė viską pakeis. Galiausiai pasieksite išsikeltą tikslą, mankštintis kiekvieną dieną po 1 val., nes tai po truputį taps įpročiu.

2. Apsidovanoti save, kai atliekate užsibrėžtą užduotį

Dažnai, norint pasiekti išsikeltus tikslus, tenka išlipti iš savo komforto zonos ir daryti dalykus, kurie pareikalauja daug valios pastangų ir iš pradžių neteikia malonumo. Kad būtų lengviau atlikti tokias užduotis, siūlome save apsidovanoti, po jos atlikimo. Pavyzdžiui, galite sau pasakyti, kad atlikus šią užduotį, skirsite laiko tik sau ir paskaitysite mėgstamą knygą ar pažiūrėsite mėgstamą filmą. Tai leis neprarasti motyvacijos.

3. Išsikeltą tikslą, užsirašykite ant lapelio ir pasidėkite matomoje vietoje

Užrašyti nedidelius priminimus, pavyzdžiui užrašų knygutėje, kurie vis primintų apie Jūsų siekiamą tikslą. Tai neleis pamiršti, ko siekiate ir bus puikus priminimas, kad turite kažką padaryti šiandien, kad naujais metais galėtumėte pasakyti, kad savo tikslą pasiekėte.

>