PREKINIŲ ŽENKLŲ CEOs, KURIOS MUS ĮKVEPIA

THE BABE UNIVERSE


Elžbieta (Elizabeth) Ananda - jogos mokytoja, etiškos ir ekologiškos mados aktyvistė. Studijuodama tarptautinę politiką Londone, Elžbieta artimai susidūrė su žemės saugojimo politika ir women empowerment  - ir pažiūrėjusi dokumentinį filmą “The True Cost” žinojo, kad tai - jos pašaukimas. Jos vienas didžiausių pasiekimų - prekinis ženklas “the Babe Universe”, gaminantis ekologiškai bei tvariai pagamintus marškinėlius, sulaukęs palaikymo net iš tokių garsių žvaigždžių kaip Ellie Goulding. Be to, Elžbieta - jogos mokytoja bei wellness koučerė - padedanti moterims pamilti save bei mylėti gyvenimą, o taip pat yra sukūrusi ir savo meditacijos gidą.

 

S’WELL


S’well - stilingi, gamtai draugiški buteliukai buvo pradėti gaminti 2010 metais. Prekės ženklo įkūrėja Sarah Kauss pradėjo puoselėti šią mintį apsilankiusi buvusios savo mokyklos - Harvard Business School laidos susitikime, išgirdusi apie tarptautinę švaraus vandens krizę. Išgirdusi apie tai, Sarah suprato - norint sumažinti plastikinių buteliukų naudojimą, reikia gaminti gertuves, kurios ne tik būtų stilingos, neatrodančios kaip stovyklavimo gertuvės, bet ir saugančios gamtą. Nieko nelaukusi, Sarah investavo 30 tūkstančių dolerių į savo naująją iniciatyvą - kuri gana greitai tapo pelningu verslu. Šios gertuvės tapo viena iš pagrindinių priemonių sumažinti gamtos teršimą - bei madingu aksesuaru.

 

ASTRID & MIYU

Connie Nam - juvelyrikos prekinio ženklo “Astrid & Miyu” įkūrėja. Pirmus žingsnius link įmonės įkūrimo žengusi 2011 metais, šiandien ji jau gali didžiuotis, kad jos juvelyrika žinoma ne tik Londone, bet ir visame pasaulyje. Vos baigusi studijas Londono Verslo Mokykloje, Connie iškart pradėjo kurti planą, kaip pirkėjams pasiūlyti išskirtinius, lengvai nešiojamus ir tendencijas diktuojančius juvelyrikos gaminius už patrauklią kainą. Nors tuo pat metu Connie valdo sparčiai augančią juvelyrikos įmonę ir augina du vaikus, kasdienėje rutinoje ji randa laiko tiek jogos pratimams, tiek poilsiui karštoje vonioje.

 

LOVE STORIES


Love Stories - prekės ženklas, gimęs Amsterdame 2013 metais. Įkūrėja bei kūrybos vadovė Marloes Hoedeman tikino, kad mintis sukurti apatinių drabužių liniją kilo tada, kai pati, ieškodama kokybiškų bei stilingų apatinių, turėjo rinktis tik tarp seksualių bei sportiškų. Ji žinojo, kad turi būti ir aukso vidurys - liemenėlės bei apatiniai, kurie seksualūs, bet ne per daug, visapusiškai patogūs ir be jokio diskomforto. Nors pati linijos vadovė yra interjero dizainerė, tai jai nesutrukdė įkurti sėkmingą mados kompaniją, išgirtą stilingų žvaigždžių bei influencerių ir sukūrusią kolekcijas net su tokiais mados gigantais kaip H&M.

 



QUAY AUSTRALIA


Skirtingai nei kitos minėtos vadovės, Jodi Bricker nėra Quay Australia įkūrėja - bet jau daugiau nei metus yra kompanijos vairas. Ji tikina, kad nors ji pati specializavosi tiek produkto kūrime, tiek marketinge, tiek prekės ženklo vystyme - jai labiausiai patinka dirbti su žmonėmis - jos komanda. Nuo tada, kai Jodi prisijungė prie Quay komandos, kompanija tapo viena daugiausiai augančių firmų akinių industrijoje, bei inicijavo kolekcijas su tokiomis žvaigždėmis, kaip Chrissy Teigen, Jennifer Lopez ir Alex Rodriguez.



Leave a comment