TVARUMO SVARBA PREKĖS ŽENKLUI

Šiais laikais tvarumas tampa vis svarbesnis prekės ženklų rūpestis ir iššūkis. Paruošėme Jums keletą patarimų, kaip jūsų įmonej pradėti žengti tvaresniu keliu. Kai ateina laikas keisti prekės ženklą, kad jis taptų ekologiškesnis ir tvaresnis, dažnai nežinome nuo ko pradėti. Tačiau užuot iškart pradėjus keisti rinkodarą ar komunikaciją, turime pradėti nuo tokių kasdienių dalykų, kaip pakuotės, medžiagos bei darbuotojų požiuris.

 

RINKITĖS EKOLOGIŠKAS PAKUOTES

Nesvarbu, ar vykdote mažmeninės prekybos verslą, ar e-prekybą, pakuočių mažinimas yra veiksmingas būdas tapti tvaresniu prekės ženklu. Jei gaminate savo produktus, atkreipkite dėmesį į pakavimo medžiagas ir visą pakavimo procesą. Jei savo pakuotėje naudojate daug plastiko medžiagų arba kažkuri pakuotės dalis nėra būtina, atėjo laikas tai pakeisti. Pakuočių sumažinimas yra vienas iš svarbiausių dalykų, į kuriuos atkreipia dėmesį vartotojai, norėdami pasirinkti tvarų prekės ženklą.

 

NAUDOKITE PERDIRBTAS MEDŽIAGAS

Kitą kartą, kai jūsų prekės ženklui reikia įsigyti ką nors naujo, apsvarstykite, ar tai reikalinga, ar galėtumėte panaudoti perdirbtus gaminius ? Pradedant perdirbtomis medžiagomis bei perdirbtu popieriumi, baigiant perdirbtu plastiku. Daugelis tvarių prekių ženklų nusprendžia savo ofiso patalpas įrengti naudotais baldais, užuot pirkę viską, kas nauja. Kalbant apie kasdienį perdirbimą, įsitikinkite, kad jūsų darbuotojai taip pat atsakingai rušiuoja bei naudoja perdirbtas medžiagas. Įrenkite perdirbimo šiukšliadėžes, bei skatinkite atsakingą vartojimą. Tvarumas komandoje ilgainiui taps kultūros dalimi, o  būtent to ir norite, kai bandote tapti tvaresniu prekės ženklu.

 

 

INTEGRUOKITE TVARUMĄ Į SAVO KOMUNIKACIJĄ

Nepamirškite pranešti pasauliui apie savo pastangas. Pradėjus keisti savo prekės ženklą, praneškite savo vartotojams, darbuotojams bei investuotojams. Žinios apie naujus prioritetus ne tik bus naudingos jūsų prekės ženklo įvaizdžiui, bet ir padės paskatinti kitus žengti jūsų pavyzdžiu. Kalbant apie tvarumą, svarbu nepamiršti, kad skaidrumas ir sąžiningumas yra pagrindinis dalykas, tad svarbu, jog teisingai išskirtumėte savo pranašumą prieš kitus prekės ženklus. Jei žingsnių, kurių dar negalėjote pakeisti tvaresniais, bet siekiate to ateityje, aiškiai nurodykite to priežastis ir praneškite, jog tai jūsų planuose.

KELIAS Į TVARUMĄ

Tvarumas nėra greitas sprendimas ar vienkartinis pakeitimas; tai yra nuolatinis procesas ir norint nuolat tapti tvaresniu prekės ženklu, reikia nuolatinių pastangų. Išsikelkite sau tikslus, nuo kurių pradėsite ir reguliariai iš naujo įvertinkite savo pastangas tvarumo srityje. Siekite įtraukti kuo daugiau komandos narių, nes šiems pokyčiams reikia visų palaikymo ir bendradarbiavimo. Atminkite, kad tapti tvaresniu prekės ženklu yra kelionė, o ne kelionės tikslas. Niekada nebus tobulo tvarumo, nes naujos alternatyvos atsiranda kiekvieną dieną.

Sėkmės žengiant tvarumo keliu !