VEIDO JOGOS PRADŽIAMOKSLIS

Daugelis iš mūsų treniruoja savo kūno raumenis, tačiau dažniausiai pamirštame veido raumenis. Kur vis dėlto turime daugybę subtiliai susipynusių veido raumenų. Primenam, kad jie nusipelno savo treniruotės!

Anti-senėjimo odos priežiūros produktai niekada nepasieks giliausių odos sluoksnių, kaip tai daro veido joga, todėl geriausia susikurti naują grožio rutiną, kuri sujungtų dvi geriausias praktikas -  veido jogą + kokybiškus odos priežiūros produktus.

 

 

 

KAIP TAI VEIKIA ?

Veido treniruotės yra susijusios su limfmazgių, esančių šalia jūsų veido ir kaklo, dekongestavimu. Akivaizdu, kad užsikimšę limfmazgiai gali sukelti spuogus, papilkėjusią ir dehidratuotą odą. Taigi, norint atlikti limfodrenažą veidui, pirmiausia turite atverti limfmazgius !

 

 

NUO KO PRADĖTI ?

Labai svarbu ant veido pridėti serumo ar drėkinamojo kremo, kad susidarytumėte slidų paviršių. Juk niekas nemėgsta odos tempimo jausmo !Įsitaisykite patogiai ir pasistatykite prieš save veidrodį, jog pratimus atliktumėte teisingai.

 

PRADĖKIM !

Pratimai nuo kurių rekomenduojama pradėti vadinasi „Cat Eyes“, „Total Facelift“ ir „Bye Double Chin“. Tai yra pagrindiniai anti-senėjimo pratimai, kurie padės jums pajusti, kaip atrodo veido jogos praktika.

Įsitikinkite, kad kiekvieną pratimą laikote 30 sekundžių ir pakartokite 3 kartus. Geriausia dalis? Tai užtruks mažiau nei 10 minučių, ir jūs jau pajusite savo veidą sportuojantį !

 

 

1. CAT EYES

Šis pratimas sutelktas į viršutinę veido dalį. Jis pašalina raukšles aplink akis, pakelia viršutinius akių vokus ir pašalina sustingusį limfą nuo apatinio voko.

 

 

 

  • Uždėkite delnų priekius ant smilkinių ir apkabinkite galvą pilnais delnais.
  • Veidrodyje patikrinkite, ar delnų galai uždengia antakių gala.
  • Pirmiausia delnais įspauskite į raumenį, tada spauskite atgal ir aukštyn.
  • Intensyviai užsimerkite ir atsimerkite, kol pajusite, kad raumenys dirba.
  • Kaklas, pečiai ir kiti veido raumenys turi būti atsipalaidavę.

 

 

2. TOTAL FACE LIFT

Šis veido jogos pratimas atjaunina, pakelia ir tonizuoja visus 57 veido ir kaklo raumenis. Jis sumažina veido, kaklo ir dekoltė raukšles. Geriausias metas atlikti šį pratimą yra rytas, nes jis pažadina ir išvalo mintis

  

  • Padarykite burną ilgą ir siaurą „O“, tada palaikykite kelias sekundes. 
  • Tada tvirtai patraukite viršutinę ir apatinę lūpas į vidų per dantis ir laikykite.
  • Laikykite smakrą pirštu, kad „O“ būtų ilgas ir siauras
  • Tada pakelkite skruostus nuo burnos kampų, lyg norėtumėte šypsotis.

 

 

 3. BYE DOUBLE CHIN

Veido mankšta „Bye Double Chin“ tonizuoja raumenų grupes aplink ir po smakru. Tai padeda pakelti suglebusius skruostus ir sustiprina visą žandikaulį. Tai taip pat sumažina raukšles abiejose smakro pusėse, vadinamuosius „maišelius“, pašalina dvigubą smakrą ir išlygina kaklo odą.

 

  • Šypsokis, atidaryk burną ir skleisk „aaaa“ garsą.
  • Apatinę lūpą uždėkite ant apatinių dantų ir spauskite į vidų. 
  • Pradėkite stumti žandikaulį į išorę - kiek įmanoma, pabandykite pakelti skruostus.
  • Turite jausti pasipriešinimą tarp besitraukiančių skruostų ir išstumiamų žandų.
  • Uždenkite sritį aplink burną 2 pirštais iš abiejų pusių, kad nesusidarytumėte raukšlių, ir laikykite.

 

 

Good Job ! Dabar esi pasiruošusi veido jogos pradžiai. Kasdien praktikuokite šiuos 3 anti-senėjimo veido jogos pratimus ir pasidalinkite rezultatais! #butiqltskincare